Alla inlägg under juni 2014

Av Sandra - 23 juni 2014 19:08

Jag mår så dåligt pga saker som händer omkring mig, pallar liksom inte mer alls.

Plus att det är ännu svårare utan att ha någon trygghet någonstans. Inte ens hos ens föräldrar har jag trygghet

Saknar mitt kakmonster ?

Av Sandra - 1 juni 2014 12:11

Igår gifte sig min bror och hans tjej eller ja fru Jonna!
Det var ett väldigt vackert bröllop, och dom var otroligt fina.

Jag är så glad att dom har varandra




----------------------------------
I natt när jag kom hem brast jag i gråt, saknade av tvåsamhet gjorde mig påmind och Andreas kom upp i tankarna.
Jag erkänner att jag älskar honom på ett sätt som ingen kan förstå.
Han var min tvillingsjäl och den jag vill bli gammal med.
Jag kämpar varje sekund jag lever med att försöka komma över allt men det är tufft och väldigt ensamt.

Dem jag pratat med säger glöm honom, men det är svårt.
För nånstans i mitt hjärta bor han fortfarande.

Önskar att han kunde erkänna att han kände samma sak

Presentation

Mitt liv - mina blad- min historia tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards