Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Sov länge idag

Av Sandra - 12 april 2014 19:11

Sov till 10 ca idag :) kände mig rätt utvilad efter en händelserik dröm, två drömmar var de i natt.
Ena var värre och den andra var lite bättre.

Men igår var en kväll då tankar om mina missfall kom. Jag är jätteledsen för dem och de senaste va för 1 månad sen.
Jag har de tufft känslomässigt men jag kommer snart ur de. Tack vare mina vänner som finns där!

Nya tag! Nått nytt måste jag ta tag i varje dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 14 december 2014 01:26

JÄVLA STRESS!!! Jag fattar inte att jag ska vara så jävla känslig mot det! Har aldrig varit de tidigare.... Inte på detta sätt. Men nu är de kaos. Yrsel,magvärk, ryggvärk, dålig tidsuppfattning (värre än någonsin) . Detta påverkar mig mer ...

Av Sandra - 12 december 2014 01:35

Tiden går och såren börjar bli mindre. Haft så mycket för mig, jobb lägenhet, vänner och en sjuk hund. Jobben går framåt. Har 3 jobb nu som jag jobbar på. Men ska säga av mig från ett jobb då jag sällan kan ta mig dit. Jobb ICA , ja vad ska m...

Av Sandra - 23 juni 2014 19:08

Jag mår så dåligt pga saker som händer omkring mig, pallar liksom inte mer alls. Plus att det är ännu svårare utan att ha någon trygghet någonstans. Inte ens hos ens föräldrar har jag trygghet Saknar mitt kakmonster ? ...

Av Sandra - 1 juni 2014 12:11

Igår gifte sig min bror och hans tjej eller ja fru Jonna! Det var ett väldigt vackert bröllop, och dom var otroligt fina. Jag är så glad att dom har varandra ---------------------------------- I natt när jag kom hem brast jag i gråt, s...

Av Sandra - 28 april 2014 11:40

Jag har inte varit så aktiv nu eftersom de har kommit massor ivägen som gjort att jag inte haft tid. Sjukhusbesök och jobb bla.   Nu har jag varit ensam 1 vecka och det kändes skönt men rätt tråkigt. Skönt med att jag fått vara själv och gjort va...

Presentation

Mitt liv - mina blad- min historia tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards