Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 28 april 2014 11:40

Jag har inte varit så aktiv nu eftersom de har kommit massor ivägen som gjort att jag inte haft tid.
Sjukhusbesök och jobb bla.

 

Nu har jag varit ensam 1 vecka och det kändes skönt men rätt tråkigt. Skönt med att jag fått vara själv och gjort vad jag velat, utan något tjat eller så.
Samtidigt så har de varit ensamt, saknaden över att ha någon vid ens sida påminde en bara mer och mer.

Jag är samtidigt glad att få vara lite själv, men visst blir man ledsen emellanåt.

Nu blir de jobb fram tills på lördag. Ska hinna med en arbetsinterjuv under veckan som kanske kan ge utdelning, hoppas på de iallafall

Är så otroligt trött på att bara gå massa timmar, menar hittar ju ingen bostad på så vis, men man kan alltid hoppas :)



Ska kanske träffa sara i veckan om hon kan. Är glad att hon kommit in i mitt liv faktiskt trots dessa omständigheter.
Nu blir de att göra sig i ordning för att sedan bege sig mot jobbet :)

 

Av Sandra - 22 april 2014 12:19

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna :)

Av Sandra - 18 april 2014 12:26

Igår efter jobbet åkte jag till min gamla klasskompis Mindy som bor i Norrköping.
Åkte då förbi avfart Kolmården och direkt tänkte jag på Andreas, ville ringa och säga att jag var där och prata minnen, men tårar kom för jag måste lära mig att allt kan inte kopplas med honom då jag nu måste skapa nya minnen, egna minnen.
Det kommer som en obehaglig känsla men det är väl nått man måste jobba med.


Iallafall så är vi på Ikea nu, självklart kommer minnen upp, saknar honom mer i minnet än hjärtligt.

Av Sandra - 13 april 2014 10:16

Det är väldigt svårt att leva med kan jag säga, speciellt när situationerna är aktuell som i den sits jag sitter i nu.

Jag har alltid haft detta, men jag visste inte vad det var förens jag nu blivit äldre.
För redan i barnsben så hade jag svårt att skiljas från mamma även om hon bara skulle cykla och handla.
Folk trodde att de skulle växa bort - liksom att man var mammasjuk - men det var redan då tecken på seperationsångest.

Jag kan säga att de inte blir lättare med åren, detta blir svårare med åren - tuffare - tär mer på en - därav att de inte är lättare.

Jag kan erkänna att detta är jobbigt att leva med - jobbigt att alltid brista - alltid vara "den svaga"

Av Sandra - 12 april 2014 19:11

Sov till 10 ca idag :) kände mig rätt utvilad efter en händelserik dröm, två drömmar var de i natt.
Ena var värre och den andra var lite bättre.

Men igår var en kväll då tankar om mina missfall kom. Jag är jätteledsen för dem och de senaste va för 1 månad sen.
Jag har de tufft känslomässigt men jag kommer snart ur de. Tack vare mina vänner som finns där!

Nya tag! Nått nytt måste jag ta tag i varje dag.

Av Sandra - 11 april 2014 14:32

Igår träffade jag Andreas då vi skulle till banken och säga upp vårat konto.
Gick smärtfritt, men de kändes konstigt då han knappt ville prata eller ens titta på mig, de få stunder vi hade ögonkontakt så såg jag i hans ögon hur ledsen han verkligen va.
Men eftersom att han bara skyller på att han är trött så fick jag inte nått ut ur honom hur de verkligen är.
Så har de nästan alltid varit, men nu kändes de som att han ville ha hjälp, men tar han inte handen som sträcks så får han väl leva med sin ånger i kroppen.

Men det känns som att en dag så kommer allt komma ikapp honom och då kommer han få nått sorts problem och ingen är där för han.



Nog om de.

igår så blev de även mer saker uträttade för min del,

- Arbetsförmedlingen (där jag bor nu)
- Adressändringen

- soc

- kuratorn

- sova


Dessa saker blev avklarade!

Så glad, börjar se lite ljus i tillvaron faktiskt :)

Av Sandra - 9 april 2014 23:18

Jag blir så less! Varför håller han på såhär för? Blir så irriterad och han försöker bara såra mig mer:(
Jag har kollat upp min rätt, men ska ringa advokaten i morgon och se om han kan ge mig mer nytta och nöje kanske :)

Av Sandra - 6 april 2014 18:22

Denna dag är en milstolpe i livet för mig.
Nu kan jag starta min resa till ett mycket hoppfullare, roligare, kärleksfullare liv!


Jag kommer skriva om allt som dyker upp i mitt liv, känslor - vardag - tankar  mm
då jag för 2 månader sen blev ensam. Sambon gjorde slut dvs.


Men sånt händer efter 3år med allt vad framtid heter var planerad.


så mycket sådant kommer de handla om, men även massa roligheter :)


Detta inlägg kanske inte blev så roligt men mer kommer, det lovar jag :) häng med vett ja ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt liv - mina blad- min historia tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards