Alla inlägg den 12 december 2014

Av Sandra - 12 december 2014 01:35

Tiden går och såren börjar bli mindre.

Haft så mycket för mig, jobb lägenhet, vänner och en sjuk hund.

Jobben går framåt. Har 3 jobb nu som jag jobbar på. Men ska säga av mig från ett jobb då jag sällan kan ta mig dit.
Jobb ICA , ja vad ska man säga, där jobbar jag så mycket jag kan. Det funkar bra än så länge.
jobb hemtjänst, rullar på där med, mer kan jag inte säga.

Lägenhet.
Har fått min lägenhet nu (eller ja den 1a oktober.
Känns kanon :) nu är de mitt ?
Trivs bra men endå inte helt 100. Men snart så.


För en månad sen så vart Tarzan (hunden) sjuk. Han fick en mjukdelsskada efter 3 överfall av 3 olika hundar.
Han fick gå på medicin men mår lite bättre nu.
Men det är svårt när ens älskade blir sjuk. Jag mådde otroligt dåligt under denna period, se han halta och lida var inte kul.

Vänner.
Är så glad att de vänner som finns för mig verkligen finns. På riktigt. Tråkigt bara att de riktiga vännerna finns långt bort :(
Men de är de som är äkta.
Vi träffas de då gånger som går. Och det känns som igår man sågs varje gång.

Så det var lite uppdatering.

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt liv - mina blad- min historia tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards